Bentley Continental GT Convertiblе – во Mulliner дотерување

насловна Новитети

И врвот има врв!

Дали оваа изведба ќе влезе во аналите на каросериите без тврд покрив како најлуксузна?

Објавено на 06 август 2020 година

Купувачите на Bentley по дефиниција се луѓе со изграден вкус поткрепен со многу пари. Но што да се каже за оние кои уште подлабоко брцаат во својот џеб за да станат сопственици на изведбата Mulliner која е уште по раскошна од онаа на донаторот. Повеќе од јасно е дека вистинските вљубеници во ”летечкото Б” одвојуваат од своето време да го посетат Кру, родното место на Bentley и таму да се одлучат за бојата на каросеријата, типот на кожа, каков ентериер ќе има нивното возило и уште еден куп ситници кои може да ги одберат разгалените муштерии.

Но кога е во прашање ексклузивниот доработувач на изгледот Mulliner изборот се намалува поради тоа што неговата опременост ја надминува имагинацијата и на најкреативни купувачи!
Новиот Continental GT Mulliner е направен за тие кои сакаат уште подобро брусење на фино изработените детали. На надворешноста доминираат предните светла чија изработка потсетува на брусен кристал, а смелата предна маска наречена двоен дијамант дополнително ја надополнуваат страничните отвори за брендирање на Mulliner, кои ја продолжуваат уникатната сребрена црна дијамантна тема. Новиот двоен дијамант дизајн е инспириран од ексклузивниот Diamond-in-Diamond дизајнерски концепт на интериерот, кој ги украсува сите четири седишта, вратите, задните панели.

Внатрешното преплетување на ефектот на дијаманти во дијамант беше прилагодено за да се нагласи контраст во две бои за да се истакне. За таа пригода направени се околу 400.000 шавови за да се испорача саканиот ефект низ кабината на автомобилот, при што секој дијамант содржи точно 712 индивидуални шавови, додека секој од нив точно усогласена за да укаже на центарот на дијамантот што го создава. Развивањето на процесот на везење траеше 18 месеци. Стандардното обложување на внатрешноста е со црн орев, но во новиот Mulliner има и други 88 дрвени површинфурнири во пиано лакирана завршени.

Затоа, клиентите можат да наведат современа, колоризирана завршница што може да се совпадне со ентериерот или надворешноста на автомобилот. Фурнирот од орев е полиран за да произведе совршено мазна завршница. Откако ќе се исуши, фурнирот е полиран за да постигне финиш како огледало. Централната конзола има нов ексклузивен Breitling часовник. Раскошниот и луксузен дизајн на часовникот се применува и на инструмент таблата прецизно оформена каде се поврзуваат аналогните и дигиталните покажувачи. Новиот Continental GT Mulliner convertible ке биде достапен со V8 и W12 мотори. 6.0- литарскиот W12 мотор ке успее да го лансира до 100km/h за 3.8 секунди и ке достигне максимални 333km/h. Четири литарскиот V8 ке испорача максимална брзина од 318 и ке стигне до 100km/h за 4.1 секунда. Цената е по договор во зависност од желбите на купувачите.