Mercedes C-Class на гајтан

насловна Новитети

”Стотче“ без СО2!

Воведувањето на приклучните хибриди во малата лимузина не значи нејзина потполна електрификација

објавено 31. март 2021

Штотуку претставената Mercedes C-Class доби вистинска хибридна верзија. На официјалната презентација домаќините информираа дека повеќето мотори имаат лесна хибридна подршка од 48 волти, а сега на гамата ќе бидат додадени и две plug-in хибридни верзии (бензин и дизел). Претходникот на сегашната C-Class веќе беше дел од обидите за хибридизација но опсегот од само 30 километри не ги исполни очекувањата. Тоа сега ќе се промени. За сегашните plug-in верзии Mercedes-Benz ветува опсег од 100 километри, така што повеќето патнички правци можат да бидат покриени без емисија на штетни гасови.

За да се постигне оваа вредност, на помош е повикан електричен мотор од 95 kW и литиум-јонска батерија од 25,4 kWh. Оваа комбинација се впарува со четири цилиндерски мотори, еден бензинец и еден дизел, со 204 и 200 КС. Дизелот ќе се појави малку подоцна по бензинскиот мотор. Планирани се две каросериски изведби, седани и вагони, како и верзии со погон на задните или сите тркала. Целосно електрична C-Class во моментов не е планирана. Батеријата за приклучните хибриди се произведува во Каменц и се состои од 96 ќелии. Термичкото управување исто така овозможува батеријата брзо да се полни на полнач до 55 kW во максимално време на полнење од 30 минути. Сите елементи на опремата на C-Class со конвенционален погон, како што е MBUX, интелигентното дигитално светло, управувачот на задната оска со агол од 2,5 степени и различните системи за асистенција се стандардни или достапни во plug-in верзиите.