Honda – HR-V

насловна Новитети

Модернизирана класика

Стилски флуидната каросерија употребува веќе проверени решенија во внатрешноста

објавено 26. април 2021

Веднаш воочлива е новата дизајнерска насока на Honda. Тесните LED фарови поврзани со тенка хромирана спојка дефинираат далеку источна припадност нагласена со решетката на ладилникот во боја на возилото и му дава карактеристичен изглед. Задниот дел стана гломазен.

Тоа ја дефинира купеовската форма дефинирана со ниската покривна линија. Во зависност од варијантата на опремата, поклопецот на багажникот се отвора и затвора електрично со потег со стопалото под браникот. HR-V ќе порасне само малку во должина, нешто над 4,3 метри. Употребната вредност се гледа во интериерот. Има 35 милиметри повеќе простор за колена во задниот дел. Магичните седишта преземени од претходниот HR-V обезбедуваат променлив внатрешен простор. Сепак, веќе е јасно дека возачот ќе биде пречекан од модерен кокпит. Мултимедијалниот систем со својот девет инчен екран на допир е целосно редизајниран и треба да биде многу полесен за употреба благодарение на логично структурираното менито.

Honda ги надгради и асистените за возачот. Системот за предупредување за судир работи попрецизно со камера со висока резолуција со широк агол и ги препознава возилата и пешаците кои се преминуваат дури и ноќе. Адаптивната контрола на крстарењето делува почувствително за време на маневрите за претекнување, а комплетно нов за малиот Јапонец е „Помошникот за слепи места“, кој го предупредува возачот при движење и при паркирање. Honda веќе најави дека повеќе нема да има нов модел без електрификација. Чист електричен автомобил во моментов не е планиран, наместо тоа се користи целосен хибрид како единствен погон за теренецот. Основните карактеристики на бензинскиот мотор i-VTEC од 1,5 литри доаѓаат од Jazz и активно го поддржуваат два електромотори. Излезната моќност на системот е 131 КС со максималнен вртежен момент од 253 Nm при 4500 вртежи во минута. Таканаречениот систем e:HEV содржи три режими на погон кои автоматски се прилагодуваат на околностите. Затоа HR-V најмногу ги користи своите електромотори за стартување, додека бензинскиот мотор се вклучува само при поголема брзина. Honda сè уште не дава никакви информации за точната потрошувачка и детални податоци ќе бидат споделени кон крајот на годината кога е закажана премиерата.