Citroën – C3 ги шири хоризонтите

Занимливости насловна

Дотерувања по локален вкус

Позиционирањето во Европа даде шанса за експанзија

објавено 17. септември 2021

Со C3 специјално развиен за потребите на новите пазари, Citroën се впушта во Индија и во исто време го зајакнува своето присуство во Јужна Америка. „За да ја зајакнеме нашата идна позиција, потребно е поголемо меѓународно присуство, бидејќи добиваме сила на пазарите на кои веќе работиме, како што се Јужна Америка, Блискиот Исток, Африка и Кина и влегуваме на други пазари како Индија, што наскоро ќе биде ќе биде трет по големина пазар во светот“, објаснува шефот на брендот Винсент Кобе при презентирањето на плановите за проширување на францускиот производител. Тоа започнува со новиот C3, кој беше дизајниран од тимови во двата региони како прв претставник на таканаречената „C-Cubed програма“.

Тоа му даде кросоверски изглед. Се очекува уште три возила да излезат на новите пазари до 2024 година. Со должина од 3,98 метри, C3 произведен за индискиот пазар во Ченаи спаѓа во атрактивна даночна класа, бидејќи во таа земја класификацијата зависи од надворешната должина. Фабриката има годишен капацитет од 100.000 возила. Досега во Индија Citroën само го увезуваше C5 Aircross. Со помалиот C3 кој треба да тргне во продажба во почетокот на следната година. Од него се очекува да постигне пазарен удел од околу 25 проценти што е многу амбициозно.

„Новиот C3 се разликува од европската верзија бидејќи неговиот дизајн е инспириран од соодветните земји“, вели Кобе, опишувајќи ја разликата од верзијата понудена во Европа. C3 за индискиот потконтинент беше развиен како особено робусно возило. Иако Индија ја има втората по големина патна мрежа во светот со должина од 5,5 милиони километри, 40 проценти од неа е асфалтирана. Ова е причината зошто моделот излегува на пазарот таму со растојание од земјата од 18 сантиметри, заштита на подвозјето и специјални панели напред и назад. Во Јужна Америка, страничните здолништа и престилки се прилагодени на особено високите рабници. За јужноамериканскиот пазар, на кој Citroën е присутен од 1960 -тите, C3 се произведува во Порто Реал, Бразил.