Своите 55% Rimac сака да ги направи 100% и да стане единствен сопственик на иконската марка
Пред четири години се регистрира компанијата Bugatti Rimac каде групацијата Rimac со седиште во Хрватска поседува 55%, додека Porsche е сопственик на 45% од акциите на компанијата.
Во финансиските кругови почнаа да кружат информации дека Rimac бара да го откупи уделот на Porsche во заедничката компанија. Според неименувани извори, Rimac наводно дал прелиминарна понуда за купување на уделот на Porsche, кој претходно ја проценуваше компанијата на над 1 милијарда евра. Нема информации за тоа колку Rimac понудил, но наводно би можел во својата понуда да вклучи помош од други инвеститори.
Добро запознаените во финансиските токови тврдат дека по основањето на Bugatti Rimac во 2021 година, Porsche се обидел да го откупи делот на Rimac. Сепак, компанијата од Цуфенхаузен има погорливи прашања со кои треба да се справи, делумно поради намалената побарувачка за нејзините електрични возила, колапсот на продажбата во Кина и прекините во синџирот на снабдување. Мате Римац останува најголемиот акционер на неговата истоимена компанија, која собра 500 милиони евра инвестиции во 2022 година, вклучувајќи го и приватниот капитал на Goldman Sachs Asset Management и SoftBank Vision Fund 2.
Не е тајна дека Rimac успеа да собере значителна сума пари од саудијски инвеститори, па ако Rimac успее да го откупи уделот на Porsche во заедничкото вложување во Bugatti, тоа ќе му даде целосна контрола врз француската марка. Rimac беше клучен во создавањето и тековниот развој на хибридниот хиперавтомобил Tourbillon, но теоретски би можел да го направи она што сака доколку го исфрли Porsche од рамнотежа.
Можеби сите идни модели на Bugatti би биле изградени на електричен погон со напредните батерии и електричните мотори на Rimac од Nevera, и, евентуално, Bugatti целосно да се префрли на електричен погон и да ги напушти моторите со согорување во идните модели.