Mercedes-Benz S-Class

Новитети

Редефиниција на луксузот

Новата генерација на Ѕ-Class е вистинска ризница на технологии, дизајнерски е доминантна, а со удобноста не може да се спореди ниту една од претходните

објавено07 септември 2020

Ѕ-Class е посебен автомобил што Мерцедес наведува многу висока лојалност на клиентите: во западна Европа, 80% од купувачите од S-Class ќе продолжат да купуваат адевкатни Мерцедеси, додека соодветниот број во САД е 70%. Значи, поставени се високи цели за новата генерација. Визуелно, вообичаените теми се за најновиот „Сондерклас“, што значи долго, добро тело со четири врати кое е растегнато, пошироко, повисоко и има подолго меѓуоскино растојание кога го споредуваме со стариот модел однадвор и раскошна, просторна кабина проширена за 38 мм напред и 23 мм позади, има дополнителен простор за лактите, како и дополнителни 16 мм простор за главата за патниците на задните седишта. Затоа, можеби вреди едноставно да се фокусираме на технологијата, кои ги има на претек новата S-класа. Првенствено, ќе забележите дека внатрешноста е поврзана со екраните кои се насекаде. Ова е деби на втората генерација на корисничкото искуство на Mercedes-Benz (MBUX) кој впрочем е дигитализиран однос на човекот и машината. Компанијата наведува намалување на 27 копчиња на контролната табла како една од придобивките на дигитализацијата. Инструментите се сместени на 12,3 инчен дисплеј, но сега е тродимензионален по изглед и е засилен со главен дисплеј над него што има зголемена дефиниција дотеран да ја емитува проекцијата како да е на одредено растојание пред автомобилот. Како што велат од Mercedes тоа е еквивалентно како да има 77-инчен телевизор што лебди десетина метри пред S-Class. На централната конзола доминира 12,8 инчниот екран во OLED технологија (органска диода што емитува светлина) и е за 64 проценти поголем во својата област на прикажување од екранот кај претходникот.
Со овие предиспозиции втората генерација на MBUX има сериозни можности. На пример, гласовниот асистент на седмата генерација ”Еј Мерцедес” е уште повеќе способен за учење и дијалог и може течно да ги разбира упатствата на 27 различни јазици. Камерите во горниот контролен панел ги учат движења на телото на патниците за да ги предвидат нивните желби и да ја активираат соодветната технологија во подготвеност. И патниците од вториот ред добиваат свои OLED екрани кои можат индивидуално да се конфигурираат според желбите на нивните срца. Амбиентот на ентериерот е исто така подобрен со 250 LED диоди како дел од внатрешното осветлување. Сепак, безбедноста е императив во новата S-Class. Управувањето со четири тркала е дел од дополнителната спецификација. Вртењето на задните тркала во спротивна насока од предните не е нова работа за автомобилската индустрија. Кај новата S-Class аголот на управување достига десет степени што го намалува кругот на вртење. Кај верзијата со зголемено меѓуоскино растојание и погон на сите тркала е за 1,9 метри помал кругот на вртење кога ќе се спореди со веќе пензионираниот модел. Безбедноста е подржана со Пакет за помош при возење со вклучување на предвидливата усогласеност со ограничувањата на брзината, додека опционалното цилиндрично задно воздушно перниче може да ги ублажи повредите на главата и вратот на патниците на задните седишта. Во меѓувреме, воздушната суспензија E-Active Body Control, која ја следи состојбата на возење до 1.000 пати во секунда и за која Мерцедес вели дека е толку пријатна за квалитетот на возењето, што „само лебдењето е подобро“, исто така може да го подигне целото тело на S-Class за 80мм за само неколку десетини од секундата ако открие претстоен несакан удар. Покрај безбедноста С-класата несомнено е еден од нај хедонистичките остварувања во автомобилската индустрија. За аудиофилите понуден е систем Burmester кој емитува 4D звук преку 30 звучници и осум возбудувачи (tweeters), додека со предното осветлување се управува со Multibeam LED или целосни дигитални светлосни системи. Последното од нив дозволува нови функции, како што е проекција на помагала за обележување или симболи за предупредување на патот што следи, а Дигиталното светло има три-ЛЕД-светло-модул во секој фар прекршен од 1,3 милиони микро-огледала што значи резолуцијата е повеќе од 2,6 милиони пиксели по возило. Овие системи за осветлување, како и инфо-забавата MBUX и вкупно повеќе од 50 електронски компоненти, ќе можат да се ажурираат со софтвер во над-воздушен формат (ОТА). Конечно, исто така се очекува дека во втората половина на 2021 година, S-Class ќе може да вози во „условно автоматизиран режим“ со опционален авто-пилот, дозволувајќи му на возачот да извршува други задачи додека автомобилот се грижи сам за себе во густиот сообраќај.
За дигиталните остварувања во новата S-Class може да пишуваме на долго и на широко. По се изгледа дека и на корисниците ќе им треба доста време да ги совладаат понудените солуции. Сепак, колку и да бидат дигитализирани автомобилите ги красат некои традиционални остварувања кои, колку толку, се уште играат важна улога и се фактор кога се одлучува за купување на нов автомобил. Просторот на багажникот е зголемен за 20 литри во однос на претходникот и сега има 550 литри. Коефициентот на отпор на воздухот на седмата генерација е намален на 0,22, што го прави еден од најаеродинамичните автомобили во светот. Неговиот четири-зонски термотронски систем за контрола на климата има 17-чекорни мотори за контрола на температурата и дистрибуцијата на воздухот напред и мотори од 20 чекори во задниот дел, додека повеќе од 98 килограми компоненти во автомобилот се направени од материјали што зачувуваат ресурси – со понатамошни 120 делови направени од рециклирани материјали, двапати повеќе отколку во W222, и уште 40 килограми направени од обновливи суровини. Од лансирањето, сите мотори ќе бидат шест цилиндерски. Дизелите се 2,9 литарски со турбо-полнач, а бензинците три литарски од кои два се засилени со технологија на благ-хибрид EQ Boost додавајќи дополнителни 22 коњи, и уште 250Nm електрична помош згора на максималниот вртежен момент добиен од моторот на внатрешно сосгорување. Првичната понуда се состои од бензинците Ѕ450 (367КС / 500 Nm) и Ѕ500 (435КС и 520 Nm) и дизелите Ѕ350d (286 KC / 600 Nm) или S400d (330KC / 700 Nm). Сите овие се со погон на сите четири тркала 4Matic, иако S 350 d може да се специфицира само со погон на задните тркала. Најспор e S 350 d кој го совладува спринтот до 100 км/ч за 6,4 секунди, а кај најбрзиот, S 500, трае само 4,9 секунди за истиот репер. Максималната брзина на сите автомобили е ограничена на 250 км/ч. Но, иако еко-статистиките се прилично пристојни и се манифестирани со потрошувачка на гориво од 6,4 до 9,5 литри на изминати 100 км и емисии на СО2 од 168-216 гр/км вистинскиот еколошки шампион ќе биде сè уште неодреден, но веќе потврден plug-in хибриден модел. Сè што Мерцедес вели во моментот е дека новиот хибрид ќе има целосно електричен опсег до 100 км што е повеќе од двојно од она што S 560e можел да го постигне во режим на нула емисии, па едвај чекаме да слушнеме повеќе за оваа конкретна верзија.