Со два драматични модели Honda ја најавува својата електрична иднина
Со производство лоцирано во Охајо идната годинаHonda ќе започне да ги призедува своите два модели кои треба да и обезбедат нова перспектива во електрификацијата.
Моделите засега имаат ознака „0“ што алудира дека токму тие се појдовната точка во новата историја на компанијата. Не е тајна дека ќе ја користат оснвата со Afeela, електричното возило кое Honda го разви заедно со Sony.
И двата модели, едниот кросовер,а другиот голем седан, ќе го имаат истиот пакет батерии со кои ќе можат да поминат околу 450 километри. Засега Honda нема дадено технички податоци и тоа ќе го направи во втората половина на годинава.
Но она што се потенцира е напредна технологија и паметни карактеристики Двата модели од серијата 0 го имаат новиот систем на Honda steer-by-wire, кој ги интегрира управувањето, суспензијата и сопирачките.
Во меѓувреме, мозокот на возилата ќе работи на ASIMO OS на Honda, именуван по познатиот хуманоиден робот на производителот на автомобили. Овој оперативен систем ги поврзува помошта за возачот, инфозабавата и надградбите преку воздух, учење и прилагодување на индивидуалните преференци на возачот со текот на времето.
На фронтот на автономијата, серијата 0 ќе дебитира со способности за самоуправување на ниво 3, вклучувајќи ја и функционалноста „преглед“ за сообраќајниот метеж на автопатот каде што дозволуваат регулативите.
Полнење и инфраструктура Honda исто така размислува надвор од гаражата со својата стратегија за ЕВ. Како дел од заедничко вложување со осум производители на автомобили под знамето IONNA, компанијата планира да пушти 30.000 нови станици за полнење до 2030 година. низ САД.
Дополнително, електричните возила на Honda ќе бидат опремени со способности за паметно полнење. Honda своите два модели кои уште го носат работното име „0“ планира да ги лансира во САД и Јапонија, а подоцна и во Европа. Теренецот треба да се појави во Северна Америка на почетокот на 2026 година, а седанот ќе следи подоцна истата година.
Додека Honda ги потврди плановите за проширување на достапноста на меѓународните пазари, вклучително и Јапонија и Европа, деталите за овие пуштања засега остануваат под обвивка на тајната.