Ford Puma – ST со видео

Вести Видео насловна

Компактна ракета

Нема повеќе желби…

објавено 17. ноември 2020

Исполнета со спфистицарани спортски технологии и со остварувања уникатни во класата Ford Puma ST  ги пренесува динамичките својства типични за ”Синиот овал” и на субкомпактниот сегмент. Puma ST е единственотo спортско-корисно возило што се нуди со LSD (Limited Slip Differential), што го оптимизира влечењето од предната страна за да се подобри можноста во свиоци. Опцијата LSD работи заедно со контролата на вртежниот момент, со што се подобрува задржувањето на патот и се намалува подуправување со примена на сила на сопирање на внатрешното предно тркало при свиоци. Балансот помеѓу двете карактеристики е фино усогласен од Ford Performance за да се оптимизира зафатот на сувите површини и мазноста на влажните површини. Puma ST дополнително ја подобрува архитектурата за да се спротивстави на природно повисокиот центар на гравитација на возилото.

Патентираните извори на векторирање на сила на Форд исто така ја подобруваат стабилноста, подвижноста и одзивноста на Puma ST. Технологијата на спиралите работи во комбинација со амортизери со двојни цевки Hitachi кои реагираат фреквентно напред и назад, со вкочанетост потребна за зголемена контрола на каросеријата заедно со усогласеноста за да се изолираат помалите несовршености на патот за префинетост со голема брзина. Софистицираниот бензинец EcoBoost со 1,5 литри 200PS – прв претставен за повеќенаградениот Fiesta ST – има напредни технологии за турбо полнење и вбризгување на гориво под висок притисок заедно со Twin-независниот Variable Cam Timing за да обезбеди перформанси на спортски автомобили со оптимизирана ефикасност на горивото.

Трицилиндричната архитектура на алуминиумскиот мотор обезбедува природно голем вртежен момент при ниски вртежи во минута, а перформансите се подобруваат со турбо-полнач и интегриран колектор на издувни гасови што го минимизира растојанието на издувните гасови што се движат помеѓу цилиндрите и турбо-полначот. Врвната моќност е достапна на 6.000 вртежи во минута, со врвен вртежен момент зголемен на 320Nm помеѓу 2.500 и 3.500 вртежи во минута, придонесувајќи за линеарно забрзување. Првата иновација во индустријата дополнително овозможува 1,5-литарскиот мотор EcoBoost да биде исто толку разумен колку и спортски. Технологијата на деактивирање на цилиндрите на Форд беше првата што се примени во трицилиндричен мотор и може автоматски да ја запре испораката на гориво и работата на вентилот за еден од цилиндрите на моторот во услови кога не е потребен полн капацитет.

Технологијата може да исклучи или повторно вклучи еден цилиндар во 14 милисекунди – 20 пати побрзо отколку да трепне со око. Режимите на избор на погон има вкупно пет и се клучни за разноврсноста на режимите на темпераментите кои го менуваат карактерот на Puma ST според сценариото или расположението. Развиен за употреба само на вистинскиот пат и достапен како дел од опционалниот пакет перформанси, Launch Control им овозможува на возачите да постигнат максимално задоволство при спортско стартување. Избран со употреба на управувачи на воланот, системот активира посебен графички дисплеј во 12,3-инчниот дигитална инструмент табла. Држењето на гасот целосно отворено, ќе му наложи на системот да гради вртежи во моторот и автоматски да се држи до ограничувањето на вртежите – пополнување мерач на екранот што означува кога автомобилот е подготвен за лансирање. Со целосно ослободување на спојката, се овозможува оптимизиран старт со системот ESC, контрола на влечење, контролата на вртежниот момент и системите за компензација на вртежниот момент што управуваат со моќноста и испораката на вртежниот момент. Продажбата на Ford Puma ST треба да започне до крајот на годината по очекувана цена за англискиот пазар од 25.500 фунти додека во Европа не би требало да ја надмине границата од 29.000 евра.