Ferrari – 296 GTB

насловна Новитети

Внукот на Дино

50 години по славниот Dino, Ferrari претставува автомобил со централно поставен V6 мотор.

објавено 28. јуни 2021

Скулптурален и мускулест впечаток остава последното остварување од Маранело. Иако се работи за најмалиот модел на „растегнатото коњче“ тој со себе носи потврда на досегашните остварувања обединети со трендовските технологии.

Благодарение на битурбо засилувањето и делумна електрификација, Ferrari 296 GTB има вкупно 830 коњи! Патем, кога станува збор за ознаката на моделот, кај 296 GTB, Италијанците повторно користат традиционални обичаи. Првите два броја ја означуваат зафатнината на моторот (2992 ccm), третиот го означува бројот на цилиндри додека GTB е за Gran Turismo Berlinetta.

V6 моторот сместен под провидната хауба, е ново развиен. Поддржан е од електричен мотор од 167 КС лоциран помеѓу моторот и менувачот. Електричниот мотор ја црпи својата енергија од мала батерија со капацитет од 7,45 киловат часови, која е сместена во подот на возилото. Максималниот вртежен момент е 740 Nm се пренесува на задната оска преку осумстепен менувач со двојна спојка.

Ваквата комбинација ја катапултира каросеријата до стотка за нешто помалку од три секунди, а максималната брзина е над 330 км/ч! Возачот може да избере помеѓу четири режими на возење со помош на ротационен прекинувач на воланот (eManettino). Во режимот eDrive, 296 GTB може безшумно да крстари од 25 до 135 км/ч. Во втората фаза, „Хибрид“, двата погони работат исклучително ефикасно, додека под „Перформанси“ моторот со внатрешно согорување складира што е можно повеќе енергија од батеријата со цел да се гарантираат високи перформанси во секое време при забрзување со полна брзина. Режимот Quali, од друга страна, обезбедува максимална моќност и ги цица наполнетите батерии. Спортскиот автомобил со централно поставен мотор има големи спојлери.

Дискретно нагласената предна усна заедно со задниот спојлер, што може да се повлече, помеѓу малите задни светла обезбедуваат софистицирана аеродинамика. Покрај дифузорот и софистицираното подножје, интегрираниот активен спојлер во задниот браник обезбедува дополнителен притисок на погонската оска. Според цената, Ferrari 296 GTB е помеѓу F8 Tributo и SF 90 Stradale по цена од 269.000 евра. 296 GTB може да се нарача и со опционален лесен пакет „Assetto Fiorano“. Покрај јаглеродните елементи што штедат тежина однадвор и одвнатре и ултра-лесниот заден прозорец изработен од Lexan, пакетот вклучува прилагодливи тркачки амортизери и гуми со високи перформанси Michelin Sport Cup 2 R.