На мондијалот во Париз членовите на Autobest жирито одржа тркалезна маса со Госпоѓица Стела Ли, која се наоѓа на челната позиција на BYD за Европа. Покрај своите видувања за компанијата и нејзиниот настап на Стариот континент, таа одговараше и на поставените прашања.
Дан Вардие:
Дајте ни кус вовед пред да почнеме со нашите прашања.
Стела Ли:
Добро, па можеби прво ќе започнам со глобалното достигнување на BYD.Како што го видовте нашиот последен продажен број објавен, сега сме вториот најголем автомобилски бренд во светот во споредба со производство на електрифицирани автомобили. И тогаш ние. Бевме како да сме веќе испорачани 9 милиони нови енергетски автомобили, вклучувајќи ги BEV и PHEV и многу наскоро, можеби во ноември, 10 милионитиот автомобили ќе излезе од монтажната лента. Така, со овој вид на успех, мислам дека изградивме доверба кон потрошувачите на автомобили. Иднината е електрификација. Тоа е причината како да сме овде во Париз, гледате дека денес имаме многу топлина овде, но BYD ја носи целата технологија овде по достапна цена, Нам ни претставува голема чест што ја добивме вашата наградата. Delphin е прв достапен автомобил за сите луѓе. Треба да ја чувствувате слободата како птица во возењето на автомобилот. Многу луѓе сè уште се загрижени за анксиозноста и имаат загриженост за инфраструктурата за полнење. Нашиот Seal со DMI технологија, со полн резервоар бензин може да помине повеќе од 1080 км. BYD го донесе решението за навистина да и помогне на индустријата, да помогне да се изгради доверба кај сите за да се испорача на електричната мобилност што ќе има корист за нашата животна средина. Но, во исто време Yangwang 8 е компетитивна луксузна технологија. Ова е вид на технологија што сакаме да ја донесеме во Европа, да им дозволиме на сите луѓе да имаат искуство, потоа да уживаат во технологијата, да уживаат во придобивките од заштедата на трошоците за енергија. И на крајот, сите сакаат чекор по чекор и дел по дел, да се залагаат за промена на животната средина и да ја заштитиме нашата планета. BYD има технологија, но ние сме нови, ние сме Кинези. Така, ми требаше како европски експерт како Алфредо Алтавила да ни помогне, како да работиме со вас, да го изградиме најдобриот тим. Тогаш можеме да го испорачаме најдоброто искуство на нашиот европски потрошувач. Така, во иднина ќе го градиме нашето истражување и развој овде. Но, тогаш следниот чекор, BYD е компанија е со долга визија. Така, ние веќе, пред две години, веќе се обврзавме да инвестираме во Европа. Ние го градиме нашиот главен објект. До крајот на следната година ќе почнеме со работа, ќе почне да работи нашето производство. Значи, за да се занимаваме со производство, тогаш ќе ангажираме и локални експерти кои ќе се докажат тука
Окан Алтан:
Сакам да прашам со европската и турската продукција како овие бројки ќе го поддржат вашето општо присуство во Европа?
Стела Ли:
Да, затоа прво ја сакаме Турција, како да го имаме производството таму, а потоа да изградиме голема фабрика таму.
Така, тоа ќе биде како прва поддршка на локалниот пазар, но и поддршка на нашиот европски пазар овде, така што исто така ќе ги предизвикаме нашите унгарски капацитети кои можат да работат побрзо, да направат два објекти да се натпреваруваат. Така ќе го видите резултатот подоцна.Официјалната бројка за производството во Турција е 150.000 единици, но во реалноста тоа е многу повеќе, но ние чуваме тајна.
Младен Алвировиќ:
Видовте според продажниот број дека електрификацијата Европа е во тежок пад. Како гледате на ова? Дали е тоа само привремена појава? Очекувате да се промени, или ова е само неподготвеност на Европа да оди целосно на струја?
Стела Ли:
Да, мислам дека падот на пенетрацијата на струјата како БЕВ е привремен затоа што луѓето се збунети, политичките „патки“, па и цената на возилата ги збунува.
Но, мислам дека на крајот на краиштата, компанијата што работи правилно, како BYD, ќе донесе непобедлива технологија. Значи, тоа е решението, тоа е играта што се менува. Мислам дека тоа е она што целосно ја менува маркетиншката ситуација овде во Европа.
Крумислав Барзов:
Очигледно имавте големи планови за Европа, но во Европа има и мали пазари кои не се платежно способни да ги следат високите цени на западните автомобили. Тие на вас чекаат како на„војска на спасот“. Какви се вашите планови за малите пазари?
Стела Ли:
Сакаме да го покриеме целиот пазар во секоја земја во европскиот регион и всушност BYD, го видовте моето јавно интервју. Многу време разговараме. Ќе настапиме во секоја држава.
Вие немате добра репутација поради минатото. Коja е вашата стратегија да им објасните на луѓето зошто вашиот PHEV е многу подобар? Тоа е навистина многу корисно за нив.
Стела Ли:
Тоа е добро прашање. Тоа е причината поради која мораме да го смениме името за да не го нарекуваме PHEV. Ние нашата технологија ја нарекуваме DMI. Нашиот систем овозможува да се потпрете не само на мотор, и не само на технологија на батерии.Нашиот хибриден систем работи независно, но во исто време тие се координираат паралелно. Видете, имаше две причини зошто PHEV во Европа не беа многу популарни. Првата, првата причина беше тоа што електричниот опсег беше многу краток. И на нашиот DMI може да достигне и до 120 км. Причината зошто приклучните хибриди не се популарни во Европа е затоа што кога батеријата е празна, потрошувачката на гориво на автомобилот е многу висока. Бидејќи мотор на согорување го носи товарот на батеријата. Една многу посебна работа во врска со технологијата DMI е тоа што новиот мотор 1.5 турбо, е најефикасен од термодинамичка гледна точка од кој било мотор со таа големина во Европа. Што е причината што вкупниот домет на автомобилот да оди до 1080 километри.
Дaн Варди:
Кога ќе го донесете овој автомобил во Европа?
Стела Ли:
Тој е веќе тука го лансиравме во Европа. Јас би сакала да го тестирате автомобилот, така е најдобриот начин да се разбере разликата.
Роб ван Гинекен: Јас сум доста љубопитен, зборувам за европско производство кое има дополнителен проблем. Кинески интегрирани кола, софтвер и слично.
Дали се размислува и за производство на вакви делови во Европа?
Стела Ли:
Мислам дека никогаш не треба да им верувајте на американските медиуми. Ако размислувате за технологијата, 80% од сите iPad се произведува, а iPhone можеби, BYD произведува една третина од паметниот телефон на глобално ниво. Ако се грижите за ова безбедносно прашање, треба да размислите сега бидејќи сите Apple се произведени во Кина. Значи, тогаш, ако зборувате за технологијата, автоматскиот погон, целиот чипсет е како добавувач на побарувачка. Всушност, тоа е бесконечност и тоа. Исто така, како Qualcomm и Nvidia Kolkan, Nvidia сите сме ние. Ние ги користиме. Ние сме нивна компанија ЕМС. Значи тврдењето за тоа е само за колегата. Некои луѓе не ја разбираат технологијата, па ние само ги составуваме. Значи кочифот е од Nvidia, копирајте се. И сега работиме и со Google, развивајќи го гасот на Google. Значи, тогаш тоа се и американските компании.
Дaн Варди:
Имам лична љубопитност и никогаш не разговараме со BYD. Колку е голема вашата вклученост, а не вашата лична, компаниска вклученост во областа на автономното возење да се имплементира во реалните автомобили? Затоа што сега, се разбира, деновиве се шушка поради една американска компанија. Но, очигледно тоа е многу важен чекор напред за компанијата.
Стела Ли:
Треба да знаете дека BYD ги има најголемите развојно-истражувачки центри во светот. Значи, имаме 102.000 инженери што работат исклучиво на истражување и развој, од кои 5.000 се фокусирани само на софтвери за автоматско возење. Значи, предноста на BYD за автоматско возење не е само компјутерскиот софтвер, туку и хардверската технологија. Значи, имаме одредено искуство. Ние се споредуваме со кој било, најдобар во индустријата.
Дaн Варди:
Ви благодарам многу за одвоеното време.