Асоцијацијата на европските автомобилски производители алармира дека ЕУ нема цврста стратегија за ЕВ
Борбата на пазарот на ЕВ станува сѐ понеизвесна, што се однесува на европските производители. На тоа укажуваат не само состојбата на пазарот, туку и отсуството на јасна стратегија која треба да ја направи ЕУ. Како што се вели во соопштението на АСЕА, организација основана од 13 европски производители на возила, ЕУ ризикува нејзините производители да заостанат за оние од САД и Кина поради немање одговор и јасна стратегија за овој сектор.
Новиот извештај на францускиот универзитет Ecole Polytechnique покажува „огромна скала на предизвици“ за Европската унија во развојот на синџирот на снабдување со ЕВ, соопшти ACEA, нагласувајќи ги ризиците за конкурентноста на производството на ЕВ во Европа бидејќи другите глобални региони имаат висока цел со нивните индустриски стратегии. „За разлика од Кина и САД, на ЕУ ѝ недостига силна индустриска стратегија за зајакнување на производството на електрични возила“, рече Сигрид Де Врис, генерален директор на ACEA.
Според извештајот, холистичката политика на Кина, која го опфаќа секој чекор од животниот циклус на ЕВ од рударство до рециклирање, значително ја зголемила нејзината конкурентност. Во САД, од друга страна, поттикот на растот доаѓа од амбициозните цели за продажба и во одделни држави и на федерално ниво, како и од финансирањето според Законот за намалување на инфлацијата.
И покрај охрабрувачките сигнали од ЕУ за препознавање на предизвиците за секторот, рече Де Вриј, премногу често „ја става регулаторната количка пред коњот“, оштетувајќи ги своите критични индустрии. За да се справи со климатските промени и да даде импулс на европската индустрија за електрични возила, ЕУ, исто така, мора холистички да пристапи кон својата регулаторна рамка. „Крпена од регулативи, таа ги пренасочува виталните средства и ја поткопува конкурентноста“, заклучи таа.