Австриската Magna Stayr ќе произведува електрични возила Guangzhou Automobile Group (GAC) и Xpeng
Дел од стратегијата што ја применуваат кинеските марки за освојување на европскиот пазар на автомобили е нивно производство во Европската Унија. По Chery, MG и BYD ќе започне со производство во својата нова фабрика во Унгарија до крајот на оваа година. На овој список се придружуваат GAC и Xpeng кои ќе ги користат капацитетите на Magna Stayr во Грац. Овој потег ќе им овозможи на кинеските производители на автомобили да избегнат дополнителни царини што ги наметнува Европската Унија на БЕВ произведени во Кина. Од јужна Австрија ќе се испорачуваат кросоверот Aion V и компактниот хечбек Aion UT на GAC.
Xpeng соопшти дека првата серија од неговите електрични кросовери G6 и G9 веќе излегуваат од производствената линија во Грац. Xpeng, исто така, започна со работа на својот центар за истражување и развој во Минхен. Xpeng G6 е конкурент на Tesla Model Y.
GAC го лансираше брендот Aion во Европа на автомобилскиот саем IAA во Минхен минатата недела, а овој месец започнува со продажба во Полска, Португалија, Финска и има за цел да постигне целосна покриеност на европскиот пазар до 2028 година. Aion V ќе се натпреварува со автомобили како што се VW ID4, Skoda Enyaq и Peugeot e-3008. Тој има автономија 520 км според WLTP и доаѓа со технологија за брзо полнење од 400 волти што може да ја надополни батеријата од 75 киловат-часови од 30 до 80 проценти за помалку од 20 минути. Цената на Aion V ќе започне од 37.000 евра во зависност од пазарот.
Од производството во Австрија нема да профитираат само кинеските марки. Ова вдахнува нов ветер во едрата на Magna Steyr откако голем број договори завршија во последните месеци или се пред истек. Австријанците го произведуваат теренецот Mercedes G-Class, како и спортските автомобили Toyota Supra и BMW Z4. Производството на Supra и Z4 треба да заврши следната година. Договорите за производство на електричниот Jaguar I-Pace и компактниот кросовер E-Pace завршија минатата година.