Купувачите се откажуваат од БЕВ поради недостатокот на сигурни мрежи за полнење, високите цени и укинувањето на финансиските стимулации.
Планот на ЕУ за укинување на продажбата на нови автомобили со мотори со согорување до 2035 година би можел да биде одложен. Оваа изјава ја даде Луц Мешке, финансискиот директор на Porsche,. Забавувањето на нарачките на БЕВ ја доведува во прашање способноста на Европската унија за постепено исклучување на моторите со согорување, што претставува еден од најамбициозните напори за ограничување на емисиите на јаглерод. Потрошувачите во ЕУ се повеќе се откажуваат од БЕВ поради недостатокот на сигурни мрежи за полнење, високите цени и укинувањето на стимулациите за купувачите на овие возила. Велика Британија веќе ја одложи планираната забрана за моторите на согорување за пет години, до 2035 година.
„Додека производителите на премиум и луксузни електрични возила можат да работат без субвенции, нивното исклучување од стимулациите е погрешно“. Оваа изјава ја даде Мешке, кој зборуваше во Сингапур на маргините на промовирањето на новиот Macan EV. „Мораме да видиме колку е стрмна кривата на покачување во наредните години. Ако имаме ситуација како сега, со одредена неподготвеност да купуваме електрични автомобили во Европа, тогаш можеби ќе се вратат субвенциите.“ Минатата година, неколку недели пред ЕУ да го усвои планот за постепено укинување на новите возила со мотори со согорување, Германија одби да го поддржи планот, барајќи од Брисел да ги заштити и возилата што работат на е-горива, технологија поддржана од Porsche. Производителот на автомобили во 2022 година се приклучи на група инвеститори кои вложија 260 милиони долари на стартап во фабрика за е-горива во Чиле.