Volkswagen е посветен на лансирање над 30 нови модели во Кина, вклучувајќи 20 возила со нова енергија
Дека најголемите надежи на европските произведители се полагаат во Кина покажува и Фолксваген кој остави силен впечаток на Саемот за автомобили во Шангај. На тамошната публика претстави три концепти кои ја поставија сцената за идните сериски модели. Седанот ID. Aura беше поставен во центарот на вниманието, а го придружуваа кросоверите ID. Evo и ID.Era.
Секоја студија е изработена посебно, со домашните компании кои имаат заеднички инвестиции со Volkswagen. Од таму доаѓа амбицијата на компанијата од Волфсбург да лансира повеќе од 30 нови модели во Кина од кои дваесеттина би биле електрични или со погонски агрегати кои ја зголемуваат автономијата. Тие ќе бидат опремени со системи базирани на вештачка интелигенција за високо автоматизирано возење.

Volkswagen нагласи дека дизајнот и технологијата зад овие најнови концепти се специјално прилагодени за потребите на кинеските клиенти, со намера да понудат карактеристики специфични за пазарот. Таа стратегија е наречена „Во Кина, за Кина“. Концептот ID. Aura е направен од FAW-Volkswagen. Овој модел е целосно електричен и се наоѓа на Compact Main Platform, која е развиена специјално за кинескиот пазар.

Концептот нема никаква сличност со ID.7 Next или ID.7 Vizzion, кои се веќе достапни во регионот. Наместо тоа, може да се пофали со остро извајан профил и елегантни LED диоди со целосна ширина и напред и назад. Внатре, тој ветува врвен интерфејс сличен на паметни телефони за инфозабавниот систем, заедно со хуманоидниот асистент напојуван со вештачка интелигенција.
Следниот концепт е

и доаѓа од погоните на Volkswagen Anhui. Дизајниран е за млади купувачи и изгледа како VW Tiguan од иднината. Агресивните поделени LED светла се протегаат кон профилот, додека мускулестите задни раменици водат до спортски извајаниот заден дел.

ID. Evo ќе биде изграден на архитектура од 800 волти, целосно напојувана од електрична енергија. Овој кросовер ќе има широк спектар на дигитални услуги, а сето тоа ќе го овозможат редовните надградби преку воздух.

Од таборот на SAIC Volkswagen доаѓа ID.Era. Опишан како простран теренец со три реда седишта, ќе располага со погонска единица за продолжување на автономијата. Volkswagen тврди дека сериската верзија ќе понуди импресивен опсег на возење од над 1.000 км од кои 300 км на струја и уште 700 км од моторот со внатрешно согорување што го продолжува опсегот.

Како што најавуваат од Volkswagen, трите концепти би требале да станат сериски модели во следните три години благодарение на вистинските партнери во Кина.