По заминувањето на Таварез, кој имаше извонредно лош однос со италијанската влада, групацијата ги релаксира односите
Ако не можеш да ги победиш, придружи им се! Тоа е старата мудрост која по кој знае кој пат се потврдува низ историјата. Поголемиот дел од тековната година беше во знакот на тензиите помеѓу Stellantis и италијанската влада.
Само две недели откако поранешниот извршен директор Карлос Таварес поднесе оставка, Stellantis ги прекина несогласувањата со најава за инвестиција од повеќе милијарди евра во италијанско производство и претставување на линијата на нови модели. Претседателот на управниот одбор Џон Елкан, се состана со италијанскиот министер за индустрија Адолфо Урсо и претставници на синдикатот.
За време на дискусиите, Stellantis потврди дека сите нејзини италијански фабрики ќе останат оперативни и вети дека следната година ќе инвестира две милијарди евра. Фабриката Казино ќе преземе производство на три модели со големи димензии. Почнувајќи од следната година, ќе ја произведува следната генерација на Alfa Romeo Stelvio и замена за спортската лимузина Giulia од 2026 година.
Двата модели треба да бидат достапни како електрични возила и со хибридни опции. Stellantis објави дека најмалку два компактни модели ќе бидат произведувани во неговата фабрика Помиљано де Арко во јужна Италија, користејќи ја малата платформа STLA почнувајќи од 2028 година.
Евергринот Panda ќе продолжи со производство на оваа локација до 2030 година, по што ќе биде наследена од модел од следната генерација. Од следната година, фабриката Мелфи ќе произведува електрични и хибридни верзии на Jeep Compass, Lancia Gamma fastback и DS 7, а потоа и целосно електричниот DS 8.
На локацијата Мирафиори, Stellantis планира да започне со производство на хибридна верзија на FIAT 500 кон крајот на 2025 година и се обврза тоа да трае до 2032 или 2033 година. На истата локација ќе има зголемување на производството на електрифицирани менувачи со двојна спојка зголемувајќи го од 600.000 на 900.000 единици годишно.
Во меѓувреме, европскиот шеф на Stellantis, Жан-Филип Импарато, објави дека фабриката на Maserati во Модена ќе стане нов центар на групата за возила од високата класа. Stellantis исто така е зафатен со својот објект Атеса, каде што ќе продолжат да се појавуваат големи електрични комбиња, вклучително и верзија од следната генерација во 2027 година.
Импарато додаде дека групацијата нема да бара никакви јавни средства за планираните инвестиции.