Гамата на Taycan, која беше ажурирана на почетокот на годината, е побогата за уште три верзии
Триото изведби што ги претстави Porsche ја комплетира понудата на првиот електричен модел на куќата. Сега љубителите на високиот напон имаат вкупно 16 верзии на избор. Новото издание на Taycan GTS има 75 kW (102 КС) повеќе од претходникот и сега испорачува 515 kW (700 КС) со сериски вградена контрола на лансирање.
Со функцијата Push-to-Pass на стандардниот пакет Sport Chrono, може да се добива дополнителна моќност до 70 kW десет секунди со притискање на копче, па така Taycan GTS има особено спортски карактер, бидејќи вртежниот момент е зголемен за да се активира нивото на контрола при мали брзини. Како и кај Taycan Turbo GT, засилувањето се прикажува со тајмер за одбројување во групата инструменти и динамично се поставува со анимирани прстени во брзинометарот.
Заедничко со седан верзијата и Sport Turismo, Taycan GTS ја достигнува границата од 100 км/ч од место за 3,3 секунди. Тоа е за 0,4 секунди помалку од претходната генерација. При спринт од нула до 200 км/ч, времето за седанот се намалува за 1,6 секунди и изнесува 10,4 секунди.
Во исто време, досегот е подобрен за над 120 километри и сега е до 628 километри според WLTP. За GTS типични се бројните црни или антрацитно сиви детали на каросеријата. Многу внатрешни материјали беа усвоени од моделите Turbo GT. Подвозјето специфично за GTS е особено спортско, а вклучено е опционалното управување на задната оска.
Прилагодливото воздушно потпирање, вклучувајќи го Porsche Active Suspension Management (PASM) е стандардно комбинирано со Porsche Torque Vectoring Plus. Активниот систем за контрола на шасијата Porsche Active Ride со GTS подесување е во листата на опции. Слично на Turbo S, GTS има и попрепознатлив звучен профил. Оваа акустична карактеристика го издвојува од другите модели во серијата.
Покрај Cross Turismo, седанот сега е достапен и во почетната верзија со погон на сите тркала. Перформансите на Taycan 4 се еквивалентни на Taycan со погон на задните тркала. Во зависност од тоа дали батеријата со стандардни перформанси или опционалниот Performance Battery Plus резултира со моќност до 300 kW (408 КС) или 320 kW (435 КС) кога се користи контролата за лансирање.
Стандардната автономија е до 559 километри, а со перформанси плус батерија е до 643 километри според WLTP. И покрај дополнителната тежина од 80 килограми, стандардниот спринт се постигнува за 4,6 секунди. Ова значи дека Taycan 4 е за две десетини од секундата е побрз до стотка од изведбата со погон на задните тркала.
Трите изведби се достапни за нарачка веднаш, а испораките почнуваат од почетокот на идната година.