Електричниот моделот ќе започне да се произведува следната година и ќе биде првиот седан на компанијата по Carlton.
Малкумина очекуваа ваков развој на работите за Lotus, но компанијата наголемо се трансформира во електрична. Сега е претставен, а следната година треба да се пушти во продажба вториот електричен модел, овој пат во седан каросерија со четири врати.
Lotus ги чува сите детали во тајност, но најави дека моделот има погон на сите тркала со два мотори кои развиваат 918 КС и 985 Nm вртежен момент. Emeya би требало да забрзаува до 100 км/ч за 2,78 секунди, пред да достигне максимална брзина од 256 км/ч. Напојувањето го обезбедува пакет батерии од 102 kWh, што е значително помал од оној што се користи во кросоверот Eletre.
Од Lotus најавуваат водечки можности за полнење бидејќи за само пет минути на брз полнач од 350 kW може да апсорбира струја доволна за поминување на 150 километри, а до 80% наполнетост на батеријата потребни се само 18 минути. Познато е дека Emeya има електронски контролирана воздушна суспензија која автоматски се прилагодува преку сензори кои „го чувствуваат патот 1.000 пати во секунда“.
Што се однесува на стилот нема големи изнендувања. Предниот дел ја има усвоено нервен дефиницијата видена кај Eletre. На задниот дел доминираат тенките светлосни групи и скулптурално формираните површини.
Интериерот е по минималистичкиот рецепт со четири индивидуални седишта. Emeya има волан со рамно дно и мала дигитална инструмент табла. Ним им се придружува пловечки инфозабавен систем од 15,1 инчи како кај кросоверот.
Доминираат цитатите од јаглеродни влакна и елегантно обликуваните површини на централната конзола. Најавено е дека седиштата ќе бидат прекриени со Алкантара и Напа, како и современи материјали како знак на одржливост. Повеќе детали Lotus ќе објави дополнително.