Dacia – Нов идентитет

Вести

Нова шминка

Dacia целосно ќе го обнови идентитетот на својот бренд.

објавено 22. јуни 2021

Романската подружница на Renault сака да го изостри својот профил со ново лого, нов фонт, нов слоган и нови бои. Во иднина, амблемот на новата марка ќе се состои од буквите Д и Ц, кои се распоредени во огледална слика. Покрај тоа, на името му е дадена нова типографија. Покрај тоа, Dacia ќе се потпира на овие „полирања“ што на пазарите на ЕУ се обединети под слоганот „Едноставно добро“.

Во однос на боите на комуникација, брендот се потпира на земјени тонови како теракота и песок. Дачија користи каки зелена како основна боја. Две други секундарни бои, светло портокалова и зелена, го комплетираат опсегот. Постепеното воведување на новиот корпоративен идентитет треба да заврши до крајот на 2022 година. Во исто време, ваквиот пристап сигнализира ново ниво на самодоверба и нови возила во сегменти каде Романците досега не конкурирале.