BMW Neue Klasse – Контролирана од „Срцето на радоста“

„Срцето на радоста“ претставува четири супермозоци кои ќе бидат ангажирани да работат во секое BMW на иднината.

Високите перформанси на Vision Driving Experience се лабораторија на тркала на која се усовршуваат технологиите за управување со погонот и динамичките својства на Neue Klasse. Новата генерација возила на BMW, Neue Klasse, ќе биде реалност на есен.

Финалните тестирања се при крај по кои ќе започне производството во новата фабрика во Дебрецен, Унгарија. Преку Vision Vehicle, кое не е наменето за сериско производство, BMW ги стави способностите на „Срцето на радоста“ на врвен тест на издржливост во Центарот за возење на BMW Performance во Спартанбург. Сигурно се прашувате што е Срцето на радоста? Тоа е централен контролен модул кој го означува четвртиот столб на новата класа возила на Баварците.

Тој претставува чисто возачко задоволство на постојното трио карактеристики на Neue Klasse – електрични, дигитални и циркуларни. Оливер Зипс, претседател на Управниот одбор на BMW AG, изјави : „Срцето на радоста ни овозможува да го подигнеме задоволството на возењето не само на следното ниво, туку и на друго ниво. Покрај тоа, дополнително ја зголемуваме ефикасноста, а со тоа и ја зголемува автономијата, бидејќи во иднина возачот ќе сопира речиси исклучиво користејќи регенерација на енергија.“ Контролната единица Heart of Joy за подфункциите за погонот, сопирачките, полнењето, рекуперацијата и управувањето ги обработува информациите десет пати побрзо од претходните системи.

Работејќи во тандем со софтверот BMW Dynamic Performance Control, Heart of Joy ги пресметува сите функции на динамиката на возење со сосема ново ниво на брзина и прецизност. Софтверот е развиен во компанијата, врз основа на искуството во полето на динамиката на возењето кое го акумулираа инженерите на BMW во текот на повеќе од еден век. Vision Vehicle развива вртежен момент од 18.000 Nm. Ова изгледа поблиску до авијацијата отколку автомобилизмот, но ако контролниот систем може да се справи со експлозија на моќ од оваа големина, ќе може лесно да се справи со барањата на секојдневното возење. Враќањето на енергија при сопирање (исто така познато како рекуперација или закрепнување) покажува дека погонската спрега и функциите на сопирање на електричните возила формираат симбиоза.

Единицата со високи перформанси го контролира забрзувањето и сопирањето, стабилизацијата на возилото, динамичните функции на управување и управувањето со полнењето. Во сценаријата за динамично возење, новата комбинација Heart of Joy/BMW Dynamic Performance Control нуди рамномерност и сигурност во свиоците. Закрепнувањето поттикнува зголемување на ефикасноста за 25 проценти. Преку интегрираната контрола на погонот, сопирањето и враќањето на енергијата овозможува енергијата да се користи поодржливо. BMW е посебно горд што Срцето на радоста е целосно развиено од инженерите на компанијата, а системот ќе пружи ново искуство на сите корисници на Neue Klasse.

Сподели

Последни новости

Актуелни цени на горивата

  • еуросупер 95 - 80.50 ден
  • еуросупер 98 - 83.00 ден
  • еуродизел Д5 - 69.00 ден
  • течен нафтен гас - 48.00 ден
  • метан - 69.00 ден

Сакате да добивате известувања?

Зачлени се на нашиот NEWSLETTER