Со изведбата RS e-tron GT, Audi го наостри копјето на своите електрични модели
Покрај адаптираното термичко управување, изменетата хемија на ќелиите на батеријата од 97 kWh е делумно одговорна за поголема излезна моќност во перформансите на RS e-tron GT.
Во споредба со претходниот модел, тој овозможува поголема енергетска содржина, како и поголеми напони на полнење. Зголемена е и максималната моќност на полнење до 320 kW. Ова значи дека батеријата може да се наполни од 10 до 80 проценти за 18 минути на станица за брзо полнење под идеални услови.
Покрај синхроната машина со постојан магнет на предната оска, која произведува 342 КС, електричниот Gran Turismo има и ново развиен синхрон мотор и на задната оска со моќност од 564 КС. Audi ја намали и тежината на електромоторот за десет килограми. Со двете електрични машини, може да проиведе до 925 КС во режимот за контрола на лансирање.
Покрај стандардните 20 инчни тркала со подобрена одржливост и оптимизиран отпор на тркалање, достапни се 21 инчни тркала со високи перформанси за поголемо држење при големо странично забрзување.
Специјално за изведбата RS e-tron GT има новата надворешна боја Bedford зелена, како и опционален мат и затемнет карбонски покрив, кој може да се комбинира со други опционални елементи изработени од карбонски материјал.
Ексклузивен е дизајнерскиот пакет со шевови во серпентина зелена за да одговара на надворешната боја и седиштата со прилагодување во 18 насоки. Посебна карактеристика се дигиталните дисплеи за моќ и брзина со бела позадина базирани на Audi RS 2 Avant од 1994 година, во кој копчињата на аналогните инструменти беа бели.
Новиот врвен електричен модел веќе може да се нарача, а цената за изведбата на RS e-tron GT започнува од 160.500 евра.