Турболенциите во продажбата на БЕВ не го ставија во двоумење Audi
По малку нерамниот почеток на електромобилноста, компанијата од Инголштад прави сигурни чекори со своите модели. А6 e-Tron е стилски и динамичен одговор на барањата и потребите на електромобилноста во високата средна класа.
Поставен на Premium Platform Electric (PPE) развиена заедно со Porsche, која исто така служи како основа за Macan E. Господарот на прстените заеднички ги претстави двете каросериски верзии, спортскиот седан Sportback и караванот Avant. Тие нема да бидат евтини, но ќе пружат висок квалитет на производот и уживање во возењето. Со рекордни коефициенти на отпор од 0,21 (Sportback) и 0,24 (Avant), A6 e-Tron поставува стандарди во однос на аеродинамичките својства без да го компромитира изгледот.
Летечките линии, тесните LED фарови и паметните детали како што се светла на задниот дел формираат врвен дизајн. Високите технологии ги чекаат патниците во внатрешноста. Заоблен дисплеј со најмногу четири екрани, напреден дисплеј со проширена реалност и адаптивен панорамски покрив ќе им се допаднат на љубителите на технологијата. Под стилскиот капак се наоѓаат моќни мотори и архитектура од 800 волти за ултра брзо полнење.
Audi ветува автономија до 750 километри, но во реалност тоа сигурно ќе биде помалку. Опсегот на перформанси се протега од 270 kW (367 КС) до 370 kW (503 КС) кај S6 e-Tron со погон на сите тркала, кој сприна до 100 км/ч за 3,9 секунди. Опционалното воздушно потпирање обезбедува динамичен и удобен стил на возење, без разлика дали се возите во град или на автопат.
Avant е практичен со променлив волумен на товарење до 1422 литри, додека Sportback е едвај помалку флексибилен. Рекуперацијата, возењето со една педала и стабилната крива на полнење го прават A6 e-Tron погоден за секојдневна употреба во однос на ефикасноста. Цените во Германија започнуваат од 62.800 евра додека за S6 e-Tron е нешто помалку од 100.000 евра. Ова го позиционира A6 e-Tron во конкуренција со BMW i5 и Mercedes EQE.