Овие автомобили се очекуваат во 2021 – Дел 2

насловна Поглед во иднината

Електрификацијата зема замав!

Фокусот е на крос-оверите

објавено 05. јануари 2021

Овој напис е втор од вкупно три со кои ќе ви откриеме добар дел од новитетите што ќе дебитираат во текот на годинава во која само што стапнавме. Пред нас се возбудливи 52 недели во кои просечно ќе се промовираат три модели седмично! Следната година нема да биде лесна за автомобилската индустрија. Во зависност од тоа како се развива стапката на инфекција од Ковид-19, 2021 година исто така ќе биде предизвик за производителите. Покрај здравствените ризици, работните места во индустријата веќе не се безбедни. Автомобилските брендови и нивните добавувачи ги намалуваат работните места, бруто домашниот производ паѓа, фактори што ја намалуваат желба за купување автомобили. Постојат и знаци на промена. Електромобилноста сè повеќе се прифаќа. Од 160 нови производи планирани за оваа година, повеќе од 50 се електрични со полно или скратено работно време. Интересот за спортско-корисните возила продолжува со несмалено темпо. Годинава во арената влегуваат околу 50 нови изданија. Само BMW и Mini ќе претстават 16 нови модели во следните дванаесет месеци, проследено со Mercedes на второто место со 13 новини. Да ги погледнеме закажаните премиери кои ќе дебитираат на улиците во 2021 година… Интересот за крос-оверите продолжува со зголемено темпо. Само BMW и Mini ќе претстават 16 нови модели во следните дванаесет месеци, проследено со Mercedes на второто место со 13 новини. Да ги погледнеме клучните претставници кои дебитираа на улиците во 2021 година (Дел 2).

Jaguar ги дотерува XF и XF Sportbrake за во јануари, а истото ќе се случи со спортско-корисните возила E-Pace и F-Pace во февруари. Плаг-ин хибриден погон ќе биде достапен за двете серии од април. Господинот во гамата на модели, XJ, кој ќе биде целосно електричен во иднина, ќе биде темелно обновен во октомври.

Од март, Јеер Gladiator ќе се разликува помалку во својата појава на улиците. Со продолжено меѓуоскино растојание, Wrangler станува пик-ап под ова име и, со 3,6-литарскиот V6, обезбедува неверојатни 285 КС. Во април, Wrangler доаѓа како plug-in хибрид со погон претставен во Compass, a се планира нежна ревизија во септември .

Со Huracán STO, Lamborghini го носи она што е веројатно најбруталниот бик со хомологација за возење во сообраќај. 640 КС на V10 треба да забрзаат само нешто помалку од 1400 килограми, со максимална брзина од 310 км на час. Ниту хипер спортско-луксузнот возило Urus не е збунет. Неговиот мотор од четири литри во варијантата Performante има само осум цилиндри, но благодарение на би-турбо испорачува 650 КС. Осум степениот автоматски менувач испраќа максимален вртежен момент од 850 Nm на сите четири тркала. Сè уште нема цена, но тaа ќе биде за над 250 000 евра.

Defender 110 со 3.0-литарски дизел ќе влета од таборот на Land Rover во јануари, додека Range Rover Velar во февруари ќе добие визуелно освежување и plug-in верзија која исто така ќе биде достапна во март за долгиот Defender, додека кратката верзија со две врати првично ќе остане без хибриди.

Maserati го лансира супер спортскиот автомобил MC20 во мај. Добива 639 коњи од само три литри зафатнина и шест цилиндри и би требало да чини ”тенки” 230.000 евра. Неговата аеродинамика е изострена од партнерот за развој Далара, а следува кабриолет и целосно електрична верзија. Теренецот Levante ќе биде барем делумно електричен во септември, а неговиот помал брат Grocalle е најавен за октомври, со должина од 4,70 метри, тој ќе биде пократок за 30 сантиметри. Планирани се бензински и дизел мотори, а се очекува и хибриден погон.

Mazda подготвува преуредување на MX-5 во април. Како и кај CX-3, ова веројатно ќе биде маргинално и ќе влијае помалку на изгледот, а повеќе на технологијата и пред се технологиите за поврзување. Од ноември, големиот CX-7 ќе ја прошири гамата на јапонските модели како врвен крос-овер.

Дури и ако долго најавуваните електрични верзии на GLA и GLB со опсег од најмалку 400 километри претставуваат почеток на годината во Mercedes-Benz под имињата EQA и EQB. Вниманието е целосно насочено кон новата С- Class, која веќе на пролет ќе биде прикажана како седан и Т-модел. Дизелот ќе биде задржан, но се планира и plug-in верзија со електричен дострел до 70 километри. Големиот впечатлив дисплеј на централната конзола обезбедува HD квалитет во А4 формат. Во истиот месец, најлуксузната S-Class треба да излезе на улиците во раскошната Maybach изведба, проследена со обновениот CLS во јули. EQS се наметнува како електрична варијанта на S-Class. Кон крајот на годината Mercedes ќе ги претстави AMG изданијата на C-Class, комплетно редизајнираниот SL со каросерија 2+2 со платнен покрив и електричниот EQE. И, на крај, треба да дојде GT 73 AMG како plug-in хибрид со 800 коњи, додека на другиот крај од спектарот, Citan, добиен од Renault Kangoo, се заменува со T-Class.

Нова кинеска марка влегува на пазарот под марката MG. Подружницата на SAIC, која е активна во Велика Британија веќе неколку години, првично го носи компактниот крос-овер со приклучен хибриден систем со дарежливи 258 коњи! Според најновите извештаи, Mitsubishi ќе остане лојален на европскиот пазар и ја потврдува оваа намера со воведувањето на Eclipse Cross како plug-in хибрид. За околу 38.000 евра има системска моќност од 224 коњи, електричниот опсег е 54 километри, вкупното можно растојание за патување со двата погони е околу 800 километри.

Nissan ќе ја донесе третата генерација на Qashqai пред дилерите во јуни и сака да го приближи теренецот поблизу до премиум сегментот со значителна надградба на ентериерот. Хибриден систем ќе го замени дизел-моторот, каросеријата е полесна за 60 килограми, а багажникот добива 50 литри благодарение на паметната употреба на волуменот во задниот дел. Цените веројатно ќе започнат нешто помалку од 23.000 евра. Околу 22.000 евра повеќе ќе се оправдаат на целосно електричниот купе теренец Aria, кој ќе се најде во продажба како противник на ID.4 во септември 2021 година. Стилски дизајнираниот модел со четири врати треба да помине добри 500 километри со едно полнење на батеријата, а исто така треба да може да повлече и приколки тешки 1500 килограми.

Веднаш по крајот на годината, Opel Crossland со фејслифт и електричната Zafira e-Life ќе се појават на пазарот. После тоа, компанијата со седиште во Руселхајм ќе се фокусира на уште два модела. Целосно новата Mokka стартува во март, истовремено со мотори со внатрешно согорување и како чистокрвен електричар. Спектарот на моќност е помеѓу 100 и 130 КС, додека Mokka-e испорачува 136 електрични коњи и може да помине до 320 километри со едно полнење. Во текот на годината, Grandland ќе добие ревизија, а Combo Life ќе добие електричен погон. Ќе биде возбудливо во ноември кога ќе дебитира следната генерација на Astra. Компактниот автомобил, кој се натпреварува со Golf во статистичките податоци, влева големи надежи дека работите повторно ќе се одвиваат непречено во Руселсхајм.