Интервју – Мајкл Шу, извршен директор BYD Europe

Кинеската компанија BYD стана најголем светски производител на ЕВ со годишно производство што надминува пет милиони возила. Пред една година основана е европската филијала. Членовите на АУТОБЕСТ имаа ексклузивна можност да ги дознаат плановите на компанијата и да го интервјуираат Мајкл Шу, извршниот директор за Европа.

МШ: Благодарам на Дан и драгото жири Autobest. Многу сум горд што ја имам оваа шанса, макар преку видео состанок, да ве видам. Наша голема чест е што сме номинирани за многу важната награда на Autobest. BYD (Build Your Dreams) значи „Изградете ги вашите соништа“. Ние сме компанија водена од технологија и ориентирана кон иновации. Бизнисот го започнавме пред 24 години со технологија за батерии. Сега BYD станува светски број еден производител на ЕВ. Да. Ние испорачуваме над 5 милиони ширум светот и повторно ќе го зголемиме тој број. Пред само една година дојдовме во Европа и го лансиравме овој бренд на пазарот во 19 различни европски земји со пет модели. Сето ова достигнување не се потпира само на силната технологија на BYD, туку сигурно и на нашиот одличен производ. Поддршката за корисници и поддршката од партнерите е исто така многу важна за ова проширување.

АБ: Кој е клучот на вашиот брз успех?

Мајкл Шу: Причината за тоа што имаме толку добар напредок е тоа што се обврзавме да обезбедиме премиум производ со пристапна цена. Ние сакаме да ги спакуваме сите одлични технологии што ги развивме во секој нашиот производ. Добиваме повеќе внимание од купувачите, иако свесноста за брендот е сè уште во почетната фаза во Европа, но трендот е многу добар. BYD Dolphin е првиот модел што се изгради на E-платформата 3.0, која ја најавивме пред две години. Тоа е со батеријата и синџирот за напојување „8 во 1“ е наменет за чисто електрични возила. Откако е лансиран за 24 месеци, над 500 илјади единици се испорачани на клиентите. Ние веруваме дека Dolphin ќе бидат производ кој ќе стане подобар и подобар. Исто така, размислуваме да го произведуваме локално во Европа со што ќе ja забрзаме електрификацијата. Да, ајде да се поврземе и да градиме соништа заедно.

АБ: Спомнавте дека BYD е многу успешна приказна. Можете ли да ни кажете која е разликата помеѓу BYD EV, автомобилите и остатокот од толпата? И не мора да се посочува Тесла. Обично тоа е споредбата. Но, општо земено, зошто BYD успеа? Која е таканаречената тајна на BYD за да успее да ја има оваа успешна приказна?

Мајкл Шу: Да, тоа е многу интересно прашање. Всушност, успешна приказна не е толку едноставна. Ќе се обидам да истакнам неколку важни работи. Знаете, BYD е многу скромна компанија. Имаме многу силни технологии во EВ. Една од нив се батериите. Технологијата на батериите е основната компетентност за EВ. Во светот, ако ги видите сите производители на автомобили, производители на ЕВ, кои ја имаат оваа иновативна технологија на батерија? Можеме да направиме многу длабока калибрација и со овој вид на способност, можеме да им ги обезбедиме на нашите клиенти најдобри производи. Ако го видите Dolphin, тој е многу успешен поради премиум архитектурата од една страна, и од друга страна, се нуди за прифатлива цена. Значи, BYD е технолошка компанија, ние не го продаваме автомобилот со многу висок опсег на цени за луѓето да можат да уживаат во технологијата. Ова е нашата визија и можеме да направиме технологијата да биде поддршка за животот на повеќе луѓе. Даваме сé од себе, и ваквата стратегија е многу прифатена од многу пазари. Не само во Кина. Штом влеземе на некој прекуокеански пазар, стануваме број еден. Како и во Шведска, во јули стануваме ЕВ број еден. Стануваме многу успешни во Тајланд и многу успешни во Бразил. И да, многу брзо растеме и во Норвешка каде имаме повеќе од 6% пазарен удел со само еден или два производи. Ако понудиме повеќе од пет модели, тогаш веруваме дека лесно можеме да го имаме најголемиот удел на пазарот на EВ во многу земји.

АБ: BYD ќе има фабрика во Европа. Можете ли да ни откриете повеќе детали за овој многу важен проект на BYD во Европа?

Мајкл Шу: Тоа е точно. Секако. Ние сме во последната фаза на инвестицоја за производство на автомобил. Но, знаете, локализација на производството е секој што го прави во автомобилската индустрија. Да. Почнуваме со увоз. Но, да, целосно планиравме и треба да инвестираме во производствен капацитет во ЕУ. Оригиналниот план е одлуката да се донесе на крајот на оваа година. Сепак, имаме шест недели. И, да, се трудиме да го обезбедиме тој распоред.

АБ: Штотуку спомнавте дека Dolphin ќе биде моделот што ќе се произведува во ЕУ. На автосалонот во Минхен, голем интерес имаше само за моделот Seal, особено за поголемата големина. И која е вашата развојна точка во моментов за литиум металните батерии за автомобили со поголема големина?

Мајкл Шу: Dolphin произведен во Европа, да, тоа е во нашиот план. Ова е многу важно. Dolphin ќе се произведува во Европа во следните неколку години. Знаете, инвестираме огромни пари во литиум-јонска батерија, литиум-фериб батерија. Мислам дека 90-95% од батеријата на BYD за автомобилот е литиумска батерија. Бидејќи суровината е попријателска, еколошка. И од безбедносна гледна точка, литиум-ферибот е најдобро избалансиран. Оваа технологија веќе има многу зрел синџир на снабдување.

АБ: Годинава видовме дека BYD влезе во седум-осум големи европски пазари. Дали мислите дека доколку ја започнавте оваа офанзива една година порано, ќе ви беше полесно за проширување на компанијата во Европа?

Мајкл Шу: Всушност, европскиот пазар е сосема различен од оние што веќе имаме искуство. Овде вкупните трошоци за целиот животен век на автомобилот се доста важни. Преостанатата вредност е еден од клучевите. Сè додека не ја лансираме е-платформата 3.0, сè уште мислиме дека архитектурата на автомобилот или синџирот на снабдување има простор за подобрување. Ние одлучивме да дојдеме во Европа пред две години. Ни требаше една година да подготвиме сè. Имаме уште многу работа. Имаме голема корист од соработката со нашиот локален партнер. Тоа е многу важно за нас бидејќи тие го познаваат овој пазар, клиентите и му даваат голема поддршка на BYD и тоа многу му помага на BYD да забрза. Одговорот би бил дека можевме да дојдеме порано една година.

АБ: Која марка ја гледате како главен конкурент на BYD? И дали гледате како се натпреварувате во автомобилите со пониски цени? Дали гледате дека со текот на времето ќе се разгранувате и ќе го имате вашиот поголем, понов автомобил?

Мајкл Шу: За конкуренцијата, знаете, ние мислиме дека секогаш наш конкурент сме ние самите. Така барем веќе пет години гледаме дека пазарот на EВ рапидно расте. И ова е пазар на раст со голема брзина, како 30% или дури 50% зголемување секоја година. Мислиме дека многу играчи во оваа област имаат доволно простор да го зголемат маркетинг уделот. Сè уште сме многу мали во Европа и имаме голем потенцијал. Ги гледаме перформансите на BYD на различни пазари во странство. И главно секоја недела се натпреваруваме со самите себе – се натпреваруваме на секој пазар каде е присутен BYD. Се трудиме да дадеме се од себе за да бидеме подобри. Управуваме со нашиот успех за да задоволиме повеќе луѓе, повеќе клиенти. Тоа ни е приоритет.

АБ: Господине Шу, ви благодарам за вашето време. И ви благодариме што одговоривте на нашите прашања.

Мајкл Шу: Ви благодарам за вашиот интерес. Се надевам дека следниот пат ќе најдеме можност да разговарате лице в лице. Ви благодарам многу на целото жири на Autobest.

Сподели

Последни новости

Актуелни цени на горивата

  • еуросупер 95 - 80.50 ден
  • еуросупер 98 - 83.00 ден
  • еуродизел Д5 - 69.00 ден
  • течен нафтен гас - 48.00 ден
  • метан - 69.00 ден

Сакате да добивате известувања?

Зачлени се на нашиот NEWSLETTER