Иако во Европа е анонимен, пикапот Peugeot Landtrek добро котира на 40 пазари
Својот прв пикап Peugeot го претстави пред пет години. Иако беше уште тогаш јасно дека е наменет за пазарите надвор од Европа, Landtrek успеа да се наметне со својот оптимистички став и доверлива механика.
Сега дојде време за негово освежување. Најзначајната промена на ажурираниот Landtrek е рестилизираната предна решетка со новиот амблем на Peugeot. Дизајнерите се ослободија од хромираните акценти, одлучувајќи за темна решетка со нова графика. Профилот е пренесен, додека задниот дел има редизајниран браник и модерни натписи на Peugeot на задната врата.
Бидејќи е наменет Африка, Блискиот Исток и Јужна Америка големата вест е новиот 2,2-литарски Multijet четирицилиндричен турбодизел мотор со 200 КС и 450 Nm. Тој е резервиран за верзијата со погон на сите тркала и може да се спои со шестстепен мануелен или со осумстепен автоматски менувач. Зголемени се носивоста на 1.400 кг и капацитетот за влечење на 3.500 кг. Во понудата задржан 1,9 литарскиот дизел со 150 КС и помоќниот 2,4-литарски бензински мотор со 210 КС.
И двата се модулирани да ја испраќаат сила или на задните или на сите четири тркала. Внатрешноста на Peugeot Landtrek сега располага со нова 7 инчна дигитална инструмент табла, која се придружува на 10 инчниот инфозабавен дисплеј, додека безбедносната опрема сега вклучува пософистициран ADAS, како што е приспособливата контрола на патувањето со stop & go и откривање на мртва точка, остварувања резервирани само за изведбата со новиот турбодизел погон.
Како и кај неговиот претходник, Landtrek е достапен со единечна и двојна кабина. Внатрешноста може да превезува до шест патници, благодарение на модуларната опција за седишта за клупа напред. Товарниот простор е опишан како „најпространиот“ во сегментот и може повторно да се опреми со разни додатоци, вклучително и застаклен тврд покрив.