Active Aero на Ford Mustang GTD е толку напреден што е нелегален во тркачките автомобили
Идната година Ford ќе го лансира новиот Mustang GTD наменет за натпреварување во групите GT3 и Ле Ман. Покрај верзијата за патека ќе има и секојдневна верзија која ќе има систем за намалување на отпорот на воздухот DRS. Интересно е што натпреварувачкиот модел нема да содржи DRS бидејќи не е дозволен за примена групите во кои ќе се натпреварува.
Системот е развиен и применет во Формула 1 и вистинска реткост е неговата примена во сериски автомобил. Намалувањето на отпорот на воздухот е хидрауличен систем за динамичко прилагодување на аголот на задниот спојлер со што се контролира количината на протокот на воздухот. Истовремено активира клапи позиционирани на предниот дел од подвозјето, модулирајќи го протокот на воздух за да го ограничи или подобри.
Сложен систем ја подобрува аеродинамиката на Mustang, што го прави порационализиран на правците со голема брзина и генерира зголемен потисок во свиоци. Исто така, уличната верзија ќе има адаптибилно потпирање со кое каросеријата може по потреба да се спушти за 40 мм. Под хаубата на Mustang GTD останува прецизно дотераниот 5,2-литарски V8 кој може да испорача над 800 коњски сили.
Амбициозната цел на Ford да го собори рекордот на Нурбургринг во класата GT3 кој е во сопственост на Porsche 911 GT3 и изнесува 6:59.927. Цената на натпреварувачкиот Mustang е околу 270.000 евра. Производството ќе започне во ограничени количини почнувајќи од следната година.