Dacia Bigster – Дојде поголемиот брат на Duster

Најголемиот модел во линијата на Dacia комбинира груб изглед со пространа кабина и електрифицирана погонска група

Dacia го претстави целосно новиот Bigster, својот најголем модел досега, означувајќи го својот влез во сегментот на компактните теренци. Bigster, продолжение на концептот од 2021 година, во суштина е развлечена верзија на популарниот Duster.

Dacia Bigster е долг 4,57, широк 1,81 и висок 1,71 метри. Ова го прави цели 23 цм подолг од Duster, додека ја задржува истата ширина. Стилот на романските кросовери е многу сличен, иако Bigster добива редизајниран преден браник, подарежливо меѓуоскино растојание и подолг заден дел. Во внатрешноста контролната табла е пренесена од Duster, што придонесува за политиката на Dacia за намалување на трошоците.

Сепак, Bigster добива повеќе технички и безбедносни карактеристики во споредба со неговиот помал брат. Инфозабавниот екран од 10,1 инчи е стандарден кај сите изведб, додека дигиталната група инструменти е достапна во верзии од 7 и 10 инчи. Највисоко опремената верзија Extreme се одликува со панорамски покрив, 3D звучен систем Arkamys со шест звучници, навигација и безжично полнење. Другиот предводник на опремата се нарекува Journey, со додавање на багажникот со електричен погон и адаптивна контрола на патувањето, што е прв пат воведено кај Dacia.

Голема разлика помеѓу Bigster и Duster е расположливиот простор за патниците и нивниот багаж. Bigster нуди повеќе простор за нозете за седиштата од вториот ред и масивен багажник со капацитет од 667 литри. Bigster има акустична шофершајбна, подебели стакла, подобра звучна изолација за моторот, лумбално прилагодување на седиштата и двозонски климатизер со задни дифузори.

Како и со целата палета на модели на Dacia со погон на мотори на согорување, поставен е на архитектурата CMF-B што ја добива од Renault Group. Поставата на погонските единици се состои од благ хибриден ECO-G (бензин/ТНГ), благ хибриден бензинец и самонапојувачки хибрид. Bigster е првото возило на Renault Group кое го добива новиот Hybrid 155 погонски систем.

Ова комбинира мотор со четири цилиндри со двојни електрични мотори, батерија од 1,4 kWh и автоматски менувач. Комбинираната моќност е 153 КС (114 kW / 155 КС), што го прави најмоќниот модел на Dacia досега. Компанијата тврди дека верзијата Hybrid 155 на Bigster може да вози на целосно електричен режим до 80 проценти од времето во урбани средини, нудејќи 6 проценти подобрување во ефикасноста во споредба со Hybrid 140 што е достапен кај Duster и Joger.

Други опции вклучуваат TCe 140 со турбо-полнач од 1,2-литарски трицилиндричен мотор и благ хибрид со батерија од 0,8 kWh. Дачија ги укина дизелите, но сепак нуди погонски единици што можат да работат и на бензин и на ТНГ. Bigster ECO-G е првиот модел што комбинира ТНГ со благиот хибриден систем, произведувајќи ги истите 140 КС. Кога резервоарот за бензин од 50 литри и резервоарот за ТНГ од 49 литри се полни, Bigster ECO-G 140 може да помине до 1.450 км со едно полнење гориво.

Последно, но не и најмалку важно, единствената опција со погон на сите тркала е Bigster TCe 130 4×4. Го користи истиот 1,2 литрен три цилиндерски мотор со благ хибрид но произведува 130 КС. Преку шестстепен мануелен менувач праќа сила на сите четири тркала, во комбинација со пет достапни режими на возење.

 

Сподели

Последни новости

Актуелни цени на горивата

  • еуросупер 95 - 80.50 ден
  • еуросупер 98 - 83.00 ден
  • еуродизел Д5 - 69.00 ден
  • течен нафтен гас - 48.00 ден
  • метан - 69.00 ден

Сакате да добивате известувања?

Зачлени се на нашиот NEWSLETTER