Претставуваме – Нови детали за Ioniq 6

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Ризница на удобност и технологии

Вториот модел на суб-марката за БЕВ на Hyundai Motor беше претставен пред неколку дена заедно со уште две студии на потентни модели од серијата „N“. Поради тоа, со мало задоцнување, сега се откриваат повеќе детали за новиот Ioniq 6. Најновиот модел од под-марката на Hyundai за целосно електрични модели се базира на „Електричната глобална модуларна платформа“ (E-GMP) на Hyundai и ветува електричен опсег од 610 km, има можност да се полни на 800 волти, мноштво нови функции и најаеродинамичен дизајн што досега излегол од Hyundai. Со вкупна должина од 4,86 метри, Ioniq 6 има доволно простор за рационализирани линии. Создаден е тенок и елегантен изглед, кој дополнително е подвлечен со тркала од 20 или 18 инчи. Должината, ширината од 1,88 метри и висината од речиси 1,50 метри, заедно со меѓуоскиното растојание од точно три метри, создаваат услови за пространа внатрешност. Дизајнерите го формираа интериерот како удобно и лично одморалиште со удобни предни седишта со опционална функција за релаксација. „EV Performance Tune-up System“ е наменет да обезбеди персонализирано возачко искуство. Возачот може да го користи за да ја конфигурира силата на управувањето, моќноста на моторот, чувствителноста на педалот за забрзување и рачно избирачкиот погон на сите тркала според неговите желби. Покрај тоа, Ioniq 6 има „e-Active Sound Design“ (e-ASD), звук во внатрешноста налик на вселенски брод кој се менува во зависност од ситуацијата на возење. Купувачите може да изберат помеѓу неколку пакети мотори и батерии. Големата, од 77,4 kWh, е наменета за долг дострел и достапна е во двете изведби, со еден електричен мотор и погон на задните тркала или со два електрични мотори и погон на сите тркала. Топ моделот нуди системска моќност од 239 kW и 605 Nm вртежен момент и потребни се само 5,1 секунди за спринтот до 100 км/ч. Во комбинација со стандардната батерија од 53 kWh, тркалата од 18 инчи и погонот на задните тркала, потрошувачката ќе биде помала од 14 kWh/100 km според прелиминарните WLTP пресметки. Инфозабавниот систем на Hyundai Ioniq 6 нуди приказ на мапа во реално време на радиусот врз основа на моменталната состојба на полнење. Услугите на системот за поврзани автомобили исто така помагаат при наоѓање и планирање на најдобрата рута. Го има и следното ниво на системи за помош на возачот Smart Sense кој обединува активен темпомат, адаптивен систем за контрола на патувањето со функција Stop&Go, автономен асистент за сопирање за итни случаи со откривање пешаци и велосипедисти. Со повисоките нивоа на опремата вклучени се функции како што се надзор при вкрстување на крстосници, менување лента во страничен сообраќај и избегнување на управувањето во опасни ситуации. Ако постои ризик од судир при промена на лентата, активниот асистент на мртвата точка селективно сопира поединечни тркала за да го врати автомобилот во првобитната лента. Кога излегува од паркинг простор, системот автономно сопира ако возачот не ги види возила што се наидуваат. Други функции за полуавтономно возење вклучуваат интелигентно препознавање сообраќајни знаци, кое ја прилагодува брзината на возилото, предупредување за вкрстен сообраќај со итно сопирање, помошник за будност како и низа погодни функции за паркирање и напуштање на паркинг простор, како и автоматско долго светло. По новите детали јасно е дека Ioniq 6 ќе биде еден од омилените БЕВ на пазарот. Сепак треба да се стрпиме бидејќи се уште не е јасно кога ќе започне продажбата.

Сподели

Последни новости

Актуелни цени на горивата

  • еуросупер 95 - 80.50 ден
  • еуросупер 98 - 83.00 ден
  • еуродизел Д5 - 69.00 ден
  • течен нафтен гас - 48.00 ден
  • метан - 69.00 ден

Сакате да добивате известувања?

Зачлени се на нашиот NEWSLETTER