Новиот Audi Q5 Sportback има подинамична силуета со напредни динамични дизајнерски елементи, а дизајнот на ентериерот се заснова на технички решенија кои се насочени кон корисникот
Audi ја проширува својата палета на модели со Q5 Sportback кој комбинира карактеристики типични за SUV, како што се разновидност и пространа внатрешност, но уште подинамична силуета. Дизајнот зрачи со спортски стил и карактеристични задни елегантни линии. Спортскиот дизајн благодарение на динамичната закосена линија на покривот е поелегантен во споредба со неговиот претходник. Острите светла му даваат на автомобилот чувство на истенчен изглед. Хоризонталната линија што ги поврзува предните и задните светла се издигнува малку над задните светла за визуелно да го поддржи лакот на покривот кој се претопува со рамното задно стакло.
Задниот дел на Q5 Sportback е визуелно издолжен. Ова ги подобрува класичните пропорции на SUV, создавајќи уште подинамичен профил во стилската Sportback форма. Елегантната графика на задното стакло помага и за визуелно зголемување на кабината. Со минимални линии, задниот дел има остар дизајн. Спортскиот, карактеристичен раб на багажникот го комплетира прогресивниот дизајн. Дифузорот е интегриран во подигнатите браници.
Внатрешноста на новиот Q5 Sportback е прилагодена на потребите на патниците и е олицетворение на новата дизајнерска филозофија на Audi. Карактеристиките на материјалот се земени предвид и заедно со панорамскиот екран на Audi MMI и дисплејот за патници формираат визуелно посебна дигитална сцена. Внатрешноста има изразено пријатен амбиент.
Новиот Audi Q5 Sportback се базира на Premium Platform Combustion (PPC) платформа. Опремен е со високо ефикасна MHEV плус технологија. Новиот 48-волтен електричен систем го поддржува моторот на согорување и ги намалува емисиите на јаглерод, додека ги зголемува перформансите и удобноста при возењето. Возилото е способно и за ограничено целосно електрично маневрирање и паркирање.
Новиот мотор на погонската група овозможува дополнителен вртежен момент до 230 Nm и 24 KS. Уште повеќе, електричниот систем од 48 волти овозможува користење на електричен компресор за климатизација. Примарната функција на стартерот е да го стартува моторот и да ја снабдува батеријата со електрична енергија но овозможува и електрично возење и помага да се намали потрошувачката. За време на сопирањето ја враќа енергијата во батеријата со моќност до 25 kW. На овој начин овозможува делумна електрификација во форма на благ хибрид.
Audi Q5 Sportback ќе биде достапен со три мотори на пазарот. Сите модели користат седумстепен S tronic менувач со двојна спојка. Почетниот мотор е 2.0 TFSI со 204 KS и 340 Nm максимален вртежен момент, со погон на предните тркала. Исто така, достапен е и quattro погонот на сите тркала. Достапен е и како 2.0 TDI со моќност од исто 204 KS и вртежен момент од 400 Nm. V6 3.0 TFSI има моќност од 367 KS и максимален вртежен момент од 550 Nm. Втората генерација на Q5 Sportback може да се пофали со капацитет на багажник од 515 литри или од 470 литри во SQ5 Sportback. Кога задниот ред седишта е преклопен, просторот за складирање во Q5 Sportback се зголемува на 1.415 литри или 1.388 литри во SQ5 Sportback, а има капацитет за влечење до 2.400 килограми.